سال نو مبارک

 سرسبزترین بهار تقدیم تو باد

آواز خوش هزار تقدیم تو باد

گویند که لحظه‌ایست روییدن عشق

آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد

 

پ.ن: فکر کن اینو دقیقا یه ثانیه بعد از سال تحویل برات sms کردم. خب؟!

نوعی دیگر

وقتی یادت باشد که اولین برادران نوع بشر هابیل و قابیل بودند، تحمل ناجوانمردی‌ها برایت آسانتر می‌شود!

اصلا انگار دنیا باید همین‌جوری باشد.

ترانه‌های من ( با کمی تاخیر )

این اولین بازی وبلاگیه که من توش شرکت می‌کنم. اونم برای اینکه از سوی راوی عزیزم دعوت شدم. راستش از اون که فکر میکردم سخت‌تره چون من با هر آهنگی که بشه اسم آهنگ روش گذاشت، حس می‌گیرم و میرم توی عرش. تا اینکه یه خروس بی‌محل پیدا بشه و منو برگردونه روی فرش!

مینوی عزیزدرست میگه که توی هر شرایطی آدم یه جور آهنگ رو می‌طلبه. اما اینا تیکه‌های ترانه‌هایی هستند که من همیشه دوستشون دارم:

ادامه مطلب ...

مدار صفر!

 

 _ خانم "ف" 32 ساله برای مشکلش به روانشناس مراجعه می کند. ماجرا از این قرار است که خانم "ف" متوجه خیانت همسرش می‌شود و بعد

ادامه مطلب ...