نوعی دیگر

وقتی یادت باشد که اولین برادران نوع بشر هابیل و قابیل بودند، تحمل ناجوانمردی‌ها برایت آسانتر می‌شود!

اصلا انگار دنیا باید همین‌جوری باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:07 ب.ظ http://net2007.blogfa.com

سلام.
نو بهار است بر ان کوش که خوش دل باشی

که بسی گل بر مد باز تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش

که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

در چمن هر ورقش دفتر حالی دگر است

حیف باشد که زحال همه غافل باشی

امیدوارم سال جدید برای شما وهمه ایرانیان سال خوبی باشه...
در مورد جمله ای که نوشتیدباید بگم که ای کاش براستی دردهای بشر با بخاطر اوردن ودیدن وشنیدن واقعیت های ملموس زندگی ارام میشد...ای کاش!...
به امیددیدار

نرگس دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

عجب تلنگری بود این پست..تلنگر که هیچی..لگد بود

بنیامین کوچولوی بابا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.lovesyndrome.blogfa.com

سلام خاله مهتاب چوب کاری سنگ کاری گل کاری کردی بابای ما اینجورایی که شما فکر میکنی آدم حسابی نیست نگاه زیبای شماست که فقط خوبی میبینه خیلی چیز ها رو من یادش دادم الان دارم بهش یاد میدم که وقتی کسی چیزی رو یاد نمیگیره یا نمیفهمه نباید از بالای عینک مسخرهات اونجوری عاقل اندر سفیه نگاهش کنی و توی دلت غرور ببرتت بالا و بگه بابا دانشمند به همین خاطر چند هفته است که بابا و مامان دارند پا رو یادم مدند که من پام رو بگیرم آی حال میکنم خودمو زدم به اون راه تا بفهمند تا حالا به این همه آدم از بالا نگاه کردن هنر نیست باید آدم ها رو از تو ی دلشون دید و ذهنشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد