همه چیز با بودنت روبراه می شود

همه چیز

فقط

تو بمان

ای عشق!

 

امروز را یادم می ماند. روزی که دو تلفن آنقدر به وجدم آورد که همه ی وضعیت خراب روحیم را درست کرد. امروز علاج این سندروم اختلال روحی – کاری را پیدا کردم. علاجش فقط عشقست، عشق...

برای من دستیابی به عشق آسمانی هم از همین انواع زمینی اش میسر می شود. همین  رفاقت ها، همین یکر نگی ها، همین دوست داشتن ها و دوست داشته شدنها.

قرار بود یک دوست برای عید دعوتنامه ای بفرستد تا عید را بروم  پیشش.  امروز برایم زنگ زد و گفت: متاسفانه جور نشده.

 اما من از جور نشدنش احساس بدی پیدا نکردم. همین که برایم گفت چند بار رفته تا شهرداری و سفارت و ... که هر طور شده  برایم دعوتنامه بفرستد، برایم کافی بود. همین که گفت: "شما هم دست از ما بکشید، ما از شما دست بر نمی داریم"، بس بود.

راستش وقتی کپی پاسپورت را برایش می فرستادم، سریع نقشه ی اروپا را جستجو  کردم تا ببینم از روتردام تا برلین چقدر راهست؟ تا برلین؟  نه! تا خانه ی هدایت...

 

ساعت یکربع به شش بعد از ظهر

اولش نمی دانستم با چه شروع کنم اما آنقدر زلالست این مرد که با او حرف کم نمی آوری. حتی وسطهاش مجبور شدم  بگویم: شما حرف بزنید صدایتان را بشنوم! گفت: هر وقت آمدی یا من می آیم دیدنت یا تو بیا، یا هر دوش! من هم گفتم: هر دوش...

آنقدر صمیمانه از دخترهاش و  بقیه تعریف می کند که انگار سالهاست همه ی آنها را می شناسی و چقدر صدایش جوانتر از آنست که در روز عشق شنیدید. البته به قول خودش، خودش هم جوانست. معلومست. با عشق که آدم پیر نمی شود، می شود؟

 

بیا برگردیم به عصر حجر
بیا پایاپای معامله کنیم
مثلاً من سیب شکار ‌کنم
تو سرم را توی دامنت بگیر
من اسب رام ‌کنم
تو روی دیوار تنم نقاشی بکش
با انگشت
طلوع خورشید را به من نشان بده
غروب
خودم در تنت غرق می‌شوم

 

پ.ن: شب جمعه با اکیپ بچه های انجمن نجوم میرم قصر بهرام. فکرشو بکنید شب تا صبح توی کویر بایستی ستاره ها رو رصد کنی. اگه از سرمای کویر جون سالم به در بردم میام براتون می نویسم.

نظرات 10 + ارسال نظر
اسیر فراق دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:03 ب.ظ http://sereshk.blogsky.com

سلام. یکرنگی کم است اما می توان آن را یافت...

بیلی و من سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.mebaily.com

سلام، خوش بحالتون. اینجا امروز ابری بود/دیروزهم/ اصلا کی ابری نبود؟/ فرداهم قراراست برف ببارد/ پس‌فرداهم و لابد روزهای دیگر....

آونگ خاطره های ما سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام
خوشحالم مهتاب جان خوشحالم عزیزم
همیشه شاد ببینمت
می بوسمت
راوی

یک فنجان قهوه تلخ سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:04 ق.ظ http://maghsad.persianblog.com

یکرنگی رو تو همون زمین و آسمون کویر ببین .

ارش سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:14 ق.ظ http://kiarashfathalian.blogfa.com

چندی ست که اراده فرمودیم تقریر کنیم

روزنه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:38 ق.ظ

برات نوشته بودم تواون اس ام اس که ما درد مشترک داریم و چقدر نزدیکیم...
حالا بقول دوستی من واقعا جنم که میفهمم....
چه خوب که حداقل امکان رفتنشو داری و دیدنشو .مهتاب من حس میکنم گره کوری هستم که همون بودن عشق از کیلومترها اونورتر بازش نمیکنه....
ولی تو راست میگی عشق ادمو پیر نمیکنه ولی انتظار و چشم براهی ادمو ...
حتما از قصر بهرام بنویس من یه بار قرار بود برم نشد....تعریف آسمونش و ستاره هاشو خیلی شنیدم.حتما خوش میگذره...
تو لباس گرم به تن داری فقط کافیه یاد حرفاش و ....بیفتی مگه نه؟

katbalou سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ق.ظ http://www.katbalou.com

قصر بهرام؟ کجاست؟

حسین سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ق.ظ http://nasrema.blogspot.com

سلام
به قولی ما اینوری ها! خوشتون باشه ابجی خانومی!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:37 ق.ظ

اون مرد را من هم می شناسم٬همه می شناسندش...مهربان است٬می دانم .
هدیه ی مهربانی اش برای من جعبه ایی رنگی ست که هر وقت دل تنگ می شوم٬جعبه را باز می کنم و بعد همه چیز یادم می رود...
شماره ی شنیدن صدایش در دستانم است٬برای شنیدنش دلم به انتظار بهار نشسته...

خانومی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:23 ب.ظ http://nedaayedel.blogsky.com

سلام
نوشته هاتون قشنگ بود . موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد