از فواید نوشتن وبلاگ اینست که کمی دقیقتر به اطرافت نگاه می کنی تا بتوانی حرفی برای پست بعدی داشته باشی. خیلی وقتها هم سوژه خودش یکراست می آید سراغت.

دیشب یک DVD PLAYER خریدم. بعضی از فیلمها که برایم رایت کرده بود را نمی شد با کامپیوترم ببینم. قفل میکرد. فکر کردم ایراد از کامپیوتر من باید باشد ، دیشب که فیلمها را  چک کردم ، دیدم نه! بعضی هایش باز هم گیر میکند. دیدم که همیشه هم ایراد از طرف ِ من نیست از او هم میشود باشد!

حتما شما هم فرمهای قرعه کشی جوایز  خریداران وسایل سامسونگ را دیده اید. سوالهایی است که پاسخ میدهی و بعد با پست کردن آن می توانی یکی از برندگان خوشبخت شوی ! سوالها به زبانهای مختلف نوشته شده. انگلیسی ، آلمانی ، عربی ،‌فارسی و یک زبان دیگر که به نظرم  مال پاکستان باشد. اردو یا پشتویش را درست مطمئن نیستم. هر چه هست خیلی مبتذل به نظر می آید!! سبک نوشتن حروف فارسی است. اما خود کلمات ترکیبی است از فارسی ، عربی ، انگلیسی و هندی .  معجونی است برای خودش !  نکته ای که نظرم را جلب کرد این بود که در قسمت سوال مربوط به جنسیت دو مربع گذاشته بودند : یکی  مرد  ،  دیگری  عورت ! ........ تکلیف ِ زن  را یکراست معلوم می کند !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد