میخوام زاویه دیدمو نسبت به مسایل عوض کنم. شاید بشه گفت میخوام ازین به بعد با خودم و با دلم رو راست بشم. راستشو بخوای من آدمی نیستم که بدون عشق بتونه سر کنه....... و راست راستش اینکه اصلا با خودم فکر میکنم مگه آدمی هم وجود داره که بتونه بدون عشق سر کنه؟ اگه هم کسی میگه که میتونه .....از من به شما نصیحت حرفاشو جدی که نگیرین هیچ تازه مطمئن باشید توی عاشقی یه چیزی تو مایه های مجنونه یا اقلکنش دیگه یه چیزی مثه همین عباس آقا قصاب سر کوچه که از فرط عشق ساتورو بلند کرده بود و می گفت اگه زری رو بهم ندین خودمو و اونو با هم شقه شقه می کنم

دیروز توی اتوبوس که بودم خیلی دقیق به آدمهایی که اطرافم بودند نگاه می کردم...انگار دنبال یه سوژه بودم که بتونم بیام توی وب لاگم بنویسم......یکی نیست بگه خوب مگه مجبوری؟ سوژه نداری ننویس چرا اینقدر خودتو عذاب میدی؟ تازشم معلوم نیست بعد این همه دست و پا زدن و حرفای صد تا یه غاز ردیف کردن اصلا کسی به وب لاگت سر بزنه یا نه

امروزم که دیگه حسابی همت کردم و بعد مدتها آرزوی ورزشکار شدن رفتم کلاس......راستش واسه اینکه کم نیارم و نشون بدم بابا ما خیلی وقته این کاره ایم !!!! پا به پای بقیه دویدم.......بقیه شو هم که حتما میتونید حدس بزنید .....چشمتون روز بد نبینه

ولی گذشته از درد همه عضلات یه محاسنی هم داشت........

عرض کنم خدمتتون که اندر فواید ورزش شنیده بودم به سلامت روح و روان کمک شایانی میکنه.....ولی امروز یه چیزای دیگه هم دستگیرم شد که .......نه بهتره هر کی خودش بره و تجربه کنه.......فقط بگم اگه حس میکنید از فرط بیکاری عاشق شدید و شایدم از فرط عاشقی بیکار شدید..... و اون آقاهه هم خودشو واستون لوس میکنه و به هیچ صراطی هم مستقیم نیست..... برید و معجزه ورزش رو ببنید........ مثه آبه رو آتیش

نظرات 2 + ارسال نظر
mina دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:53 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

salam...rast migi varzesh vaghean mojeze mikone...albate beghole khodet hafte avalesh adam mese kotak khordeha badanesh dard mikone,,,vali az nazare ravani,,,shadii ke be adam mide gabele moghayese ba hichi nist:)[-x
khoub rahio shorou kardi...edamash bede hamtan:x
movafagh bashi...

armina سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:35 ق.ظ http://kamrangsayeh.blogsky.com

salam mahtab joonam.kheili ba hal bood he he.aghaheh khodesho loos mikoneh?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد