چهره شناسی

 face analyzer  سایتی است جالب که با گرفتن یک عکس تمام رخ اطلاعاتی نظیر نژاد، هوش، میزان درآمد و سایر موارد را درباره‌ی شما می‌گوید و سپس نزدیکترین شخص از مشاهیر به شما را معرفی می‌کند.

این نتیجه‌ی تحلیل چهر‌ه‌ی منه*. وای خدا جون انرژی توی بازوهام قلمبه شده! کسی احیانا این دور و برا نیاز به یه سوپر ومن نداره؟!


Personality Profile Rank Celebmatch
Sophia Loren
Intelligence  6.5 Very Intelligent 4649
Risk  5.1 Average Risk 5006
Ambition  6.5 High Ambition 3560
Gay Factor  1.2 Very Low Gay Factor 15655
Honor  6.1 Average Honor 2288
Politeness  6.9 High Politeness 2213
Income  7.1 $50,000 - $100,000 2557
Sociability  6.9 High Sociability 1844
Promiscuity  3.1 Low Promiscuity 14267
پ.ن ۱ :  خودت اون عکس پاسپورتمو بذار تا یه وقت فک نکنی الکی می‌گم!

پ.ن ۲: این پست را یه بار نوشتم بعد پاک کردم.  به خاطر پست قبلی! بعد که اسد خان سراغ سوفیا لورن رو گرفتند گفتم دوباره بگذارمش. حالا اونایی که قلبشون ضعیفه خودشون سریعتر از اینجا برند! توی این هیری ویری حال و حوصله نداریم خون کسی گردنمون بیفته!
 پ.ن ۳:  اگر از دوستان کسی به این سایت رفت بیاد اینجا نتیجه رو بگه بد نیست. اینجوری حداقل یه ذهنیتی از دوستای نتی داریم.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
پارسا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:54 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام. این سایت شاهکار نکرده ها. من همین کاری که این سایت میکنه رو بدون گرفتن عکس انجام میدم. البته من به جای عکس از چیزای دیگه استفاده میکنم که فعلا از اسراره.
مثلا نتیجه کارم در مورد شما اینجوری بوده:
دختری ز شرق مسلمان/ زنی مسلمان// زنی ز خطه خاور/ زنی ز قافله جان// زنی ز تربت ایمان// زنی از تبار کریمان...

علی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ب.ظ http://1979.blogfa.com

مبارک باشد انشاالله . سوفیا لورن ایرانی هم داریم و خبر نداشتیم . موفق باشی و شاد .

پلاناریا(صدای باران) شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:52 ب.ظ http://sedaye-baran.blogsky.com

سلام مهتاب جان.واقعا هرکس دیگه ی جای شما بود تبدیل میشد به سوپرزن.واقعا تبریک.
راستی بابت این غیبت طولانی ام شرمنده.امیدوارم بتونم جبران کنم.هنوط هم منتظر نوشته های فوق العاده ات هستم.
بارانی باشید...از طرف یک پلاناریا

لاله یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:29 ب.ظ

صورت ما رو هم که دید اخطار داد تا اومدم بفهمم چی شده کامپوترم ری استارت شد بنظرت بخاطر نورانی بودن شدید قیافه ام نبوده؟

[ بدون نام ] یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:33 ب.ظ

برا من لئوناردو دی کاپریو رو آورده. نمیدونم چرا اینقدر بهم برخورد؟

مهتاب یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:24 ب.ظ

لاله جان فکر کنم به پست آخری که نوشتی با امام زمان چت کردی مربوط میشه!

مصطفی سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ

مهتاب خانوم سلام من این نرم افزار چهره شناسی را میخوام اگه سایتی را میشناسید که دانلود این نرم افزار داخل سا یت هست ممنون میشم به ایمیلی که دادم ارسال کنید چون خیلی به کارم میخوره با تشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ

منتظر جوابتون هستم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد