شانس

باید خیلی شانس داشته باشی که از میون یک میلیون نفر  اسم تو در بیاد، نه؟ اگه مطابق آمار شرایط سنی و  جنسیت و  نژادت هم خیلی مناسب این شانس نباشه و باز هم اسم تو در بیاد دیگه حتمن ِ حتمن خر شانس بودی!!!

مجتبی شانسش گفت! تا همین یک ماه پیش مثل من و تو بود. دوره‌ی خدمتش را میگذراند. پایش افتاد توی یک چاله. پهلویش ضرب دید. یک هفته مرخصی گرفت. هم دوره ای‌هایش می‌گفتند: شانسش گفت ها! ( خدمت که رفته ای؟ ها؟  پس قدر یک هفته مرخصی را خوب می‌دانی! )

مجتبی سه هفته پیش تب کرد. کلیه‌اش مشکل پیدا کرد.... بعد ربه‌اش.... قلبش......

و دیروز مراسم ختمش بود!  

پزشکش گفت علت بیماریش ناشناخته است. "لوپوس" ، بیماری خودایمنی! بدنت سلولهای خودش را اشتباه می‌گیرد و آنها را از کار می‌اندازد! گفت از هر یک میلیون نفر 5 نفر به آن مبتلا می‌شوند. گفت بر اساس آمار بیشتر در کودکان قبل از بلوغ دیده شده. گفت آمار زنان بیشتر بوده. گفت در نژادهای ....... دیگر چه فرق می‌کند  که چه گفت؟ مجتبی تا همین یک ماه پیش مثل من و تو بود. اصلن مجتبی تا همین دو روز پیش بود!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پارسا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ق.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام دوست من.
نوشته زیباتون رو خوندم. پیام خیلی مهمی داشت. پدر بزرگم همیشه می گفت اگه خواستین دعا کنین از خدا بخواید که عاقبتتون رو ختم به خیر کنه. حالا که فکر می کنم می بینم شاید دعایی بهتر از این نباشه
موفق باشی خوب من.

باز باران ... یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.kiyafar.persianhub.com

اگر آدمها بدونند که مردن یعنی زیر خاک رفتن و نابود شدنه دیگه اینهمه غصه زندگی را نمیخورند . ما از اینکه یکی از پیشمون میره زیاد ناراحت نیستیم چرا که اونقدر آدم هست که وقتمان را پر کند بلکه از اینکه ما هم با اینهمه فکر و تلاش و انرژی باید یک روزی بریم ناراحتیم . براستی بازی خیلی مسخره ای هستش . حالا حاج خانوم شما که به خدا نزدیکتر بودین کاشکی میخواستین پایان این نمایشنامه رو یک کمی بهتر از این مینوشتند این که دیگه خیلی ضایع هستش . شاد و پیروز باشین .

نرگس یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:19 ب.ظ http://maktoub.blogsky.com

مرگ گاه در سایه نشسته است به ما می نگرد!
کس نمی داند کدامین روز می میریم...
آرزوی آرامش و شادی برای روحش همراه با طلب صبر برای عزیزانش.

۱۰۰۱روزنه دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 ب.ظ

شانس نیست تقدیره...
روحش شاد باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد