اعتراض به «نقض حقوق زنان در قانون اساسی»


نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ق.ظ

تو میری؟
بنظرت فایده داره...
من خسته شدم ازین حرکتهای بی نتیجه.

نثرما جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ق.ظ http://nasrema.blogspot.com

سلام
نرگس خانوم بشینند خونه ! این سخن یک مردسالار است.

مهتاب جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ب.ظ

توی یه فیلم که یکی دو هفته پیش نشون می‌داد مطلب قشنگی رو عنوان کرد:
خانم خانه داشت شکایت می‌کرد که چرا همیشه خانمها باید تحت منگنه باشند و آقا جواب داد: چون منگنه خورشون ملسه!

اعتقاد من هم همینه. همه تقصیرها گردن خود ماست. این مردان ما نیستند که مردسالارند این ما زنها هستیم که آنها را اینگونه بار آورده ایم. از خود خودی نشان نداده ایم تا باورمان کنند. متاسفانه بعضی ها هم که خواسته اند خودی نشان بدهند راه را اشتباه رفته اند و با این طرز فکر که اثبات وجود زن باید همراه با نفی مرد همراه باشد ناخواسته سدی شده اند بر روند حرکت رو به جلو. من قبلا هم گفته ام که اگر من خودم را باور داشته باشم بالاجبار بقیه هم باور خواهند کرد. اما این باور داشتن مستلزم شناخت توانایی ها و بهره برداری درست می‌باشد. نمی‌توان کنج خانه نشست و خود را با روزمره گی ها سرگرم کرد و انتظار داشت که بقیه تو را باور کنند. من معتقدم که این حرکتها در دراز مدت به شرطی که پشتوانه منطقی داشته باشند و مداوم باشند نتیجه خواهد داد. مشکل جامعه زنان خود زنان هستند که نخواسته اند. اول باید روی ذهنیت خانمها کار کرد . البته به شیوه صحیح و منطقی که نتیجه معکوس نداشته باشد. و حرکت نخست این است که من و تو باور کنیم این حرکتها فایده دارد تا بتواند مفید واقع شود.

امیرگیلمور جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.amirgilmour.tk

سلام باز هم زیباست و با احساس. امیدوارم موفق باشی

مهدی جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:40 ب.ظ http://opmdream.blogspot.com

منم شرکت میکنم

یک مرد بی ادب بی منطق یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام دوباره...
اقا مهدی تو حتما شرکت کن چون برات لازمه!!!
اما شماها هم شرکت کنین شاید بیشتر از این حقوق ما رو بخورین...واقعا که؟الان جامعه مردسالاره یا زن سالاره!!!
بالام جان ما که ۵ ساله در ۳ تا دانشگاه درس خوندیم تو همشون زن سالاری بود ...ا وا ببخشید دختر سالاری بود حالا طرف شما رو نمی دونم ...
بهرحال خوبه از این کارا بکنین ما هم خوشحال میشیم وقتی می بینیم شماها هم یک چیزی حالیتون!!؟
البته من همیشه کمی بی ادب و بی منطق هستم به خواهری خودتون ببخشید ولی واقعا نمی دونم اصلا دخترا حقوقی دارند که دنبالش باشند یا بدست نیاورده باشن...اونیکه باید دنبالش باشین یک کمIQ !!!!
خوب دیگه زیادی مزاحم شدم برم گمشم بهتره تا منو نگرفتین
بای بای مهتاب خانوم یا شاید هم خانوم نما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد