این وبلاگ  خوابگرد چه میکنه !!! 

دختر بوکسوری که محبوبه‌ی من بود و عجب تیکه‌ای بود!

حالا که نه تکلیف‌مان با جنگ احتمالی آمریکا با ایران روشن شد و نه کسی به داد آن بنده خدای محکوم به ۱۴ سال حبس رسید و نه توانستیم اربابان فیلترینگ را مجبور کنیم کمی با ما راه بیایند؛ دست‌ِکم تکلیف اسم بهترین فیلم اسکار ۲۰۰۵ را برای ما روشن کنید. BBC فارسی نوشت "در عنوان Million Dollar Baby واژه‌ی نوزاد (baby) به عنوان اصطلاحی عامیانه برای اشاره به زنان به کار برده شده." پس اسم فیلم «دختر میلیون‌دلاری»‌ست. خبرگزاری مهر نوشت «بچه‌ی میلیون دلاری». یک خبرگزاری دیگر که الآن یادم نیست کدام بود، نوشت «محبوبه‌ی میلیون‌دلاری». یکی از منتقدان سینما دیدم که نوشته «تیکه‌میلیون‌دلاری» بهمن فرمان‌آرا هم که پوز همه را زد و نوشت «بوکسور میلیون‌دلاری» . تو را به هر که دوست  دارید، تکلیف ما را با این یک مورد کوچولو دست‌ِکم روشن کنید. بالأخره این وبلاگستان باید به یک دردی بخورد یا نه؟

پ. ن : آقا اینا هیچکدوم حق مطلبو ادا نمیکنه. من بر اساس مشاوره ای که با اساتید کار آزموده و آشنا به فنون مختلف زبان داشته ام اسم اصلی فیلم برنده اسکار رو خدمتتون میگم : «محبوبه‌ ؛ تیکه ی میلیون‌دلاری» .
موافقین قیام کنند !

نظرات 2 + ارسال نظر
خودم شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:30 ب.ظ

یکی جلوی منو بگیره. خیلی خلاف شدم !!!!

جیگر یک میلیارد دلاری یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.geegar.com/

وووووووووووووووه ه ه ه ه ه ه ه!!!!
زدی داغون کردی رفت بابا.
تو این که تیکش مه bOOb هستش یا برعکسش! حرفی نیس
مهم اینه که یقینا با این مشاورات خفنی که خودش با اساتید کارورزیده و کهنه کار کرده اسکار فنون مختلف زبون رو به نیستی و فنا داده.
موافقین قیام کنند !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد