همینه دیگه ! وقتی با زر زر ِ تلفن ِ یه همکار از خواب بلند میشی و بعد ِ یه مشاجرۀ تلفنی با یه رئیس ِ زبون نفهم ِ هفت طبقه ، میخوای وضعت چی باشه ؟ هان ؟؟؟  در به در ه یه پاچه ای که بگیری . لعنتی! یکی هم خونه نیست تا بتونی دق‌ِ دلیتو سر ِ اون در بیاری . شانس چیز سوختۀ ما رو می بینی ؟

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

خوب ! حالا یه کم بهترم !  یه صبحانه ، یه دوش ( آب سرد بود ، حوله رو هم یادم رفته بود ببرم ! اوووووویییییی ...) ، یه قرص ِ ویتامین ، یه چت ِ بیزینسی  همۀ چیزایی بودند که باعث شدند اعصابم برگرده سر ِ جاش !

نمیدونم چه حکمتیه من هر چه دور ِ خودم می چرخم باز میرسم  به هند ‌!  

جلوی ِ آینه میرم با خودم میگم : همچین بی شباهتم نیستما !

 _ راس میگیا ، چشمای سیاه ِ اینقَدَری ، موهای مشکی ِ مشکی ، پوستتم که همچین بلوری نیست ! غلط نکنم  مامانت ...........

_  اوهوی ی ی..... اصلا حالیته چی میگی؟

_‌ خوب آخه تو نیگاه کن شک نمی کنی؟

_ نمیدونم شایدم توی بیمارستان .......

_ چرند نگو  !

_ آخه اونروز اون هندیه هم کف ِ دستمو دید ، گفت خیلی شباهت داره به هندیا !

_ افکارت هم که بوی هندو میدن !! کریشنا و راما و این حرفا .......

_ نمیدونم . خودمم موندم ! شاید توی زندگی ِ قبلیم  یه هندو بودم .

_ هی ی ی .... ! دیدی گفتم . زندگی قبل و بعد چیه؟ اینا افکار ِ هندوهاس .

_ بابا فرقش چیه؟  اونا میگن با توجه به اعمالت توی این دنیای کنونی ، توی دنیای بعدی شکل سگ و گربه و موش و اسب و قاطر میشی ....... اونقدر این شکلی اون شکلی میشی تا زمانی که دیگه با توجه به شایستگی  اعمالت به این دنیا نمی آیی و به " نیروانا " ملحق میشی.  خوب به نظر ِ تو این متفاوت از اون چیزیه که ما قبول داریم؟  

_ کفر نگو  دختر ! سوسک میشیا . من که میترسم به چیزی غیر ِ اونکه پیش نماز محله مون میگه فکر کنم.  "حزب فقط حزب ِ علی ...... رهبر فقط  سید علی ........ "

_بیخودی شلوغش نکن . من کجا حرف ِ سیاسی زدم ...... من میگم همه دینها یه حرف بیشتر ندارند. فقط با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم و موقعیت زمانی و حتی جفرافیایی شکل ِ ظاهری حرفاشون فرق میکنه. مثلا تو خودت فکرشو بکن . چرا اونقدر از درختا و نهرهای بهشتی تعریف شده؟ چون اسلام بین ِ یه مشت عرب ِ بیابون نشین ِ ملخ خور  ظهور کرد. این عربا فهمشون بیش از این نبوده که ! اصلا اعجاز ِ اصلی اسلام همینه که اونجا ظاهر شده .  مثلا اگه توی استرالیا بود که دیگه بهشتو اینجوری وصف نمی کردن.  همه میگفتن : خوب این بهشت که میگی همینجاس دیگه !!

_ خدایا این بچه سرش نمیشه ! تو به این شرکایی که میگه کاری نداشته باش. من خودم ضامنش میشم سر ِ عقل بیاد !

_  اصلا تو خودت بحث ِ دینو کشیدی وسط. ببینم تو که ادعای تدین داری چه جوری به این راحتی تونستی بر اساس ِ یه سری شباهتها حتی در مورد ِ مادر ِ من .........  ولش کن . تو که نمی فهمی . لا اقل بذار ما بریم به بیزینسمون برسیم  با همون یارو هندیه .....

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پیر دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:34 ب.ظ http://davaran.blogsky.com

سلام شیوه نوشتنون برام جذاب بود .. اومدم تا اخر ننوشته هارو یه دوره کردم ... ایم مطلب خانم ج رو قشنگ نوشته بودین .. شاد باشید و. پیروز

من دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:19 ب.ظ http://firstnews.blogspot.com/

صحیح

یاس خانم دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:39 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

وای چقدره دلت پره
بیچاره تلفن

نوید... پسر جنوب .. دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:54 ب.ظ http://ExE.BlogSky.Com

سلام دوست عزیز خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ وبلاگ قشنگی داری و مطالب خوندنی مینویسی انشالله همیشه موفق و موید باشی ..!!
آرزومند آرزوهایت نوید { پسر جنوب } منتظرم .. بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد