باور کنید گم کرده ام شب را و روز را  ........    هنوز را ....

 

خوش به حالش ! گلدون کوچیک کنج اتاقم رو میگم . امروز آبش دادم . به برگاش آب پاشیدم . زنده بود. بوی زندگی می داد.  

....من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام . من زنده ام ...........  
....من زنده ام ؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
*ستاره قطبی* یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:32 ق.ظ http://sabr-omid.blogsky.com

سلام.
زنده ای بخاطر اینکه بوی زندگی رو فهمیدی !
موفق باشی .

چشم تو چشم یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:08 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

قصه ی همیشه تکرار ... زنده بودن ................
چه گلدون خوبی !!‌... البته یه چیزی رو می دونی .. بر عکس گلدونت آدما تا زنده اند بو نمی دن !! وقتی مردن بو میگیرن :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد