به یاد آنان که دوستمان دارند و نمی دانیم و به نام آنان که دوستشان داریم و نمی دانند

روزهایی که انگار هستم ، کسی در آینه می گوید ،خیلی دور ... خبری هست ! من مال اینجا نیستم ، میگذرم از تمام اتفاق های دور و نزدیک ـ بیرحم ـ درست مثل این ثانیه هایِ همیشه درگذر ، دائم میان این آرزو های گذرا مسافر ، گاهی رسیده گاهی نرسیده .
خیال شیرینیه.... طعم دیگری مرا از تمام آمال گذشته میراند ــ می کشد ــ به سویی که انگار از آغاز ، راه ، همان بوده و باز در میان این به خیال وصال ، خواسته ای می روید سبزتر از بهشت و من باز رها میکنم گاهی با هربار رها شدن میبینم رهایم کردند کمی اشک می ریزم کمی می گذرد میبینم رهاشدن از سوی کسانی که رهایشان کرده ای به  این حد تلخ نمی تواند باشد

                                       ******************

*برای آنکه کمی ،حتی اگر شده کمی زندگی کرد ، دو تولد لازم است. تولد جسم و سپس تولد روح. هر دو تولد مانند کَنده شدن هستند . تولد اول بدن را به این دنیا می افکند و تولد دوم روح را به آسمان میفرستد.

تولد دوم من زمانی بود که تو را دیدم ..."          *کریستین بوبن     

 
بعضی حرفا رو حتما باید گفت مثل  "دوسِت دارم"   حالا به هر شکلی...
 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر - پاتوق دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:56 ب.ظ http://patogh.blogsky.com

I look into the mirror, see mysel , I am over me . i need space for my desires , have to dive into my fantasies . I know as soon as I`ll arrive , everything is possible , cause no one has to hide . beyond the invisible . close your eyes , just feel and realize , it is real and not a dream , i am in you and you are in me . it is time to break the chains of life . if you follow you will see , what`s beyond reality

من به آینه نگاه می کنم و خودم را می بینم ٬ من دیگر در پوست خود نمی گنجم . من برای رسیدن به آرزوهایم احتیاج به فضا دارم و باید به رویاهایم شیرجه بروم . من می دانم که به محض رسیدن انجام هر کاری ممکن است زیرا هیچ کس نیست که در فراسوی نادیدنی ها خود را پنهان کند . چشمانت را ببند و فقط احساس کن و درک نما . این حقیقت است نه رویا . من در تو هستم و تو در من هستی . زمان آن رسیده که زنجیر های زندگی را پاره کنی و اگر ادامه دهی خواهی دید که در فراسوی حقیقت چه چیزی پنهان شده است .

مایکل کرتو ( enigma )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد