زنـــدگـــــــــــــی

 

تو میدانی و همه می دانند که زندگی از تحمیل لبخندی بر لبان من، از آوردن برق امیدی

 در نگاه من، از بر انگیختن موج شعفی در دل من عاجز است.

تو میدانی و همه می دانند که شکنجه دیدن بخاطر تو، زندانی کشیدن بخاطر تو

و رنج بردن بپای تو تنها لذت بزرگ من است.

از شادی تست که برق امید در چشمان خسته ام می درخشد. و از خوشبختی تست

که هوای پاک سعادت را در ریه هایم احساس می کنم.

نمی توانم خوب حرف بزنم، نیروی شگفتی را که در زیر این کلمات ساده و جمله های

ضعیف و افتاده پنهان کرده ام، دریــاب ! دریــاب !

من ترا دوست دارم، همه زندگیم و همه روزها و شبهای زندگیم،‌ هر لحظه زندگیم

بر این دوستی شهادت می دهند، شاهد بوده اند و شاهد هستند،‌

آزادی تــو مذهـــب من اســـت،

خوشــبختی تو عشــق من اســت،

آینــده تو تنــها آرزوی من اســت.

 

                                                                                           

                                                     « ‌‌دکــتر علـی شریعـتی»

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:27 ب.ظ http://of.co.sr

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیا جالبی دارین خشهال میشم اگه تبادل لینک یا لوگو بکنیم وقتی لینک یا لوگو من رو زدی به من خبر بده . منتظرم

مهرداد یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:42 ب.ظ http://mehrdadonegar.persianblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی دارید...خوشحال میشم به سزی بزنی..شاد باشی

مهدی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.gharibaneh.blogsky.com

آزادی تــو مذهـــب من اســـت،

خوشــبختی تو عشــق من اســت،

آینــده تو تنــها آرزوی من اســت.
خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد