به تو که برای دوستیمون "تا" میخواستی

 

با یک شکلات شروع شد

من یه شکلات گذاشتم توی دستش

اون هم یه شکلات گذاشت توی دستم

من بچه بودم ، اون هم بچه بود

سرم رو بالا کردم اون هم سرش رو بالا کرد

خندیدم

گفت:دوستیم

گفتم : دوست دوست

گفت : تا کجا؟

گفتم :دوستی که (تا) نداره

گفت : تا مرگ

خندیدم و گفتم : من که گفتم تا نداره

گفت : باشه تا پس از مرگ

گفتم :نه نه نه ! تا نداره

گفت : قبول تا اونجا که همه زنده میشن یعنی تا زندگی پس از مرگ ! باز هم با هم دوستیم تا بهشت، تا جهنم، تا هر جا که باشه من و تو با هم دوستیم

خندیدم و گفتم : تو براش تا هر جا که دلت می خواد یه تا بذار.اصلاً یه تا بکش از این سر دنیا تا اون سر دنیا اما من اصلا براش تا نمیذارم

نگاهم کرد

نگاهش کردم

باور نمی کرد

من می دونستم اون می خواست حتماً دوستیمون تا داشته باشه

دوستی بدون تا را نمی فهمید

********

 

نظرات 2 + ارسال نظر
pejman سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:56 ب.ظ http://patoogh.blogsky.com

salam
in tike ke nevehste bodi kheyly bahal bod ama baraye bacheha khob bod ke mikhan bf gf beshan na ma pira ke azamoon gozashte ye chiziam benevis ke behs ebahs dele pire zana ro be dast ovord
ye sareyam be ma bezan mahtab khanoom khoshhal misham

سیمرغ چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://simorgh5632@yahoo.com

درود بر شما من سیمرغ هستم و در راه ازادی میهنم میکوشم بدرود وپاینده ایران مرگ بر جمهوری اسلامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد